Html invata notiunile de baza.


Cam toti stim cei HTML ca si la ora de informatica din scoala se invata acest lucru dar nu in amanut dor notiuni de baza simple pentru a nu va " solicita " creierul elevului de clasa 9 - 11.
Eu nu pea am avut acest privilegiul sa invat la scoala ca pe atunci nu aveam " prof. specializat in informatica " si nici laborator de info nu am avut , pe parcur au inceput sa apara si cum vestea ni sa raspandit prin scoala ca se va face laborator de info am inceput si noi sa radem intre colegi de clasa si de scoala ( eu am stat la camin si scoala era la 10 m de camin :D ) si sosi si prima ora de info si incepu sa ne jucam pe cp la inceput vro 3 pe un cp daca imi aduc aminte bine era undeva intr-o clasa din incita cladiri de la gradinita.
Imi aduc aminte bine ce model era calculatorul respectiv era pentim I- sper II cu un joc haios pe el nu stiu cum se numea dar imi aduc aminte ce aveam de facut , trebuia sa tastez litera sau cifra respectiva care se apindea pe o imagine informa de tastatura, atata mai radeam la el ca faceam injur de 70 - 80 de puncte cam toata clasa ajungea la acest punctaj ( era prea usor ) dupa nivelul 3-4 nu mai reuseai sa faci fata.

Sa revenim la ale noastre am gasit un site ( mai degraba mea zis un tovaras din colilarie de el ) si daca doresti sa il descarci il poti descarca de aici cu informatile necesare "atentie" dezarhivati foldarul ca sa puteti acesa mai usor din meniu.

0 comentarii:

 

©2010